عقاید ذهنی

این وبلاگ در مورد عقاید ذهن مغشوش من و برخورد من در مقابل اتفاقات زندگی است

عقاید ذهنی

این وبلاگ در مورد عقاید ذهن مغشوش من و برخورد من در مقابل اتفاقات زندگی است

سرنوشت




من ساختم...

اون هم پا یه پای من با همه چی ساخت...

من  به پاش موندم ...

شاید اون هم مونده... شایدم نه...

روزگار با هیچکوممون نساخت...

از هرجور آدم و آدم نمایی که فکرشو بکنی دور و برم هستند...

ولی اونی که باید باشه نیست...

تنها چیزی که الان برام مونده خاکستر کردن تموم سیگار هایی هست که زمان بودنش آتیش نگرفت...


ما همه اسیر امواج بی رحم سرنوشتیم...

                                                                 و چشم به راه آینده ایی دور و غبار آلود....




نظرات 1 + ارسال نظر
گل مریم جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام
تبریک میگم! از قبل قشنگ تر می نویسین

خواهش میکنم مریم جان
من بعد از هر بار شکس خوردن تو زندگیم سعی میکنم یه پله بیام بالاتر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد