عقاید ذهنی

این وبلاگ در مورد عقاید ذهن مغشوش من و برخورد من در مقابل اتفاقات زندگی است

عقاید ذهنی

این وبلاگ در مورد عقاید ذهن مغشوش من و برخورد من در مقابل اتفاقات زندگی است

رای گیری

چه جالبه که گاهی اوقات هیچ سوژه ایی نباشه که ازش بنویسی یا مثل الان من یه سوژه داشته باشی بترکون ولی جرات نوشتنش رو نداری از بس خطرناکه ...

-------------

مدتی پیش یکی از بچه ها در مورد روابط دختر و پسر چیزی ازم پرسید و من شروع کردم براش توضیح دادن...

در انتهای صحبتم دوست عزیز بهم گفت :

رامین باید یه وبلاگ درست کنی و این چیزایی که بهم گفتی و باقی اطلاعاتت رو بزاری تو نت تا همه ببینن و خیلیا که هنوز تو ارتباط با جنس مخالف مشکل دارن ازش بهره مند بشن

---

بهش گفتم چرت نگو بابا منو چه به این حرفا ، میدونم خب تئوریک خیلی اطلاعاتم زیاده ولی مشکل اینه که نمیتونم اینو دسته بندی کنم و به ترتیب مثل یه سری جلسات بزارم تو وبلاگ

و مهمتر اینکه در این مورد تا یکی ازم سئوال نپرسه من نمیتونم براش توضیح بدم خوب----

ولی از اون زمان به بعد فکرم درگیر این قضیه شد، که اگه بتونم این همه اطلاعات رو به جریان بندازم هم میتونم توی نوع نوشتنم تغییر ایجاد کنم هم اینکه قدرت نوشتنم زیاد تر میشه

و از همه مهمتر خیلی ا زکسایی که منم میشناسمشون و خیلیای دیگه که نمیشناسمشون شاید نوشته هام کمکی باشه براشون در راه رسیدن به هدف ذاتیشون ولی مشکل دیگه اینه که میترسم مبادا بخواد سو استفاده بشه از این قضیه و یا اینکه اگه دخترا بخونن این متن رو ممکنه بگن که چه احمقانه یا ممکنه نسبت بهش سپر دفاعی بسازن

هر چند خیلی از چیزایی که بخوام در این باره بگم چیزی نیست که بتونن جلوش دفاع کنن و قدرت استفاده از نقطه ضعف های زننونشونه

کلا نمیدونم ایا این کارو بکنم یا نه؟ ایا تو فیس بوک پیج بزنم یا همینجا بنویسم؟

یا هر چیز دیگه ایی اگه پیشنهادی دارید بهم بگید